محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

سلام خوش آمدید
شهدای دهه کرامت،نیروی هوافضا سپاه پاسداران

شرح حادثه:

روز سه شنبه 1389/7/20بر اثر یک انفجار در پادگان امام علی(ع) خرم‌آباد، ۱۸نفر شهید و ۱۴ تن دیگر مجروح شدند. این انفجار در پادگان امام علی(ع) سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) واقع در نزدیکی شهرستان تازه تاسیس دوره چگنی رخ داد.

پس از وقوع این حادثه؛ اما نماینده خرم‌آباد در مجلس و نیز سردار بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هرگونه شائبه بمب‌گذاری و تروریستی بودن این حادثه را تکذیب کرده و تاکید کردند که بر اثر آتش سوزی خار و خاشاک و سرایت آن به انبار مهمات پادگان انفجار روی داده است.

به گزارش ایسنا، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اعلام اینکه در حادثه روز سه‌شنبه، ۱۸ نفر شهید و ۱۴ نفر مجروح شدند، اظهار داشت: متاسفانه روز سه‌شنبه در یکی از مراکز سپاه به علت سرایت آتش به محل نگهداری مهمات، انفجاری رخ داد که در این حادثه تعدادی از پاسداران سپاه شهید و مجروح شدند. وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه، مجروحین به مراکز درمانی فرستاده شدند که تعداد زیادی از آنها به صورت سرپایی درمان شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات