محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

سلام خوش آمدید
شهدای دهه کرامت

شهدای دهه کرامت خرم آباد



۱۸ شهید به علت انفجار مهمات در یکی از مراکز سپاه

  روز سه شنبه 1389/7/20 بر اثر یک انفجار در پادگان امام علی(ع) خرم‌آباد، ۱۸نفر شهید و ۱۴ تن دیگر مجروح شدند. این انفجار در پادگان امام علی(ع) سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) واقع در نزدیکی شهرستان تازه تاسیس دوره چگنی رخ داد.

  پس از وقوع این حادثه؛ اما نماینده خرم‌آباد در مجلس و نیز سردار بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هرگونه شائبه بمب‌گذاری و تروریستی بودن این حادثه را تکذیب کرده و تاکید کردند که بر اثر آتش سوزی خار و خاشاک و سرایت آن به انبار مهمات پادگان انفجار روی داده است.

به گزارش ایسنا، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اعلام اینکه در حادثه روز سه‌شنبه، ۱۸ نفر شهید و ۱۴ نفر مجروح شدند، اظهار داشت: متاسفانه روز سه‌شنبه در یکی از مراکز سپاه به علت سرایت آتش به محل نگهداری مهمات، انفجاری رخ داد که در این حادثه تعدادی از پاسداران سپاه شهید و مجروح شدند. وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه، مجروحین به مراکز درمانی فرستاده شدند که تعداد زیادی از آنها به صورت سرپایی درمان شدند.

سردار بوعلی ادامه داد: تعداد دیگری که در این حادثه دچار جراحت شده بودند، در بیمارستان‌های خرم‌آباد بستری شدند که وضعیت جسمانی آنها بسیار مساعد و خوب است و مراحل درمانی را طی می‌کنند.

همچنین نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه پادگان امام علی این شهرستان بمب‌گذاری نبوده، بلکه بر اثر آتش سوزی خار و خاشاک اتفاق افتاده است.به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا رحیمی نسب در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه وقتی اتفاق افتاد که آتش به انبار مهمات پادگان رسید که متاسفانه بر اثر انفجار آن، شماری از نیروهای مستقر در پادگان به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: به علت وخامت حال دو نفر از مجروحان، این افراد به تهران منتقل شده‌اند. رحیمی نسب افزود: بمب‌گذاری یا تروریستی خواندن این حادثه شایعه‌سازی است و برای دامن زدن به برخی اخبار صورت می‌گیرد.

همچنین در پی شهادت جمعی از کارکنان سپاه در پی حادثه انفجار، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در پی حادثه در یکی از پادگان‌های شهرستان خرم‌آباد و شهادت جمعی از کارکنان سپاه، از طرف نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برای همدردی با خانواده شهدای این حادثه پیام تسلیتی صادر و دیروز(چهارشنبه ۲۱ )و امروز (پنج‌شنبه ۲۲ مهر‌) در لرستان عزای عمومی اعلام شد. در اطلاعیه‌ای هم که از سوی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان صادر شد، ضمن تایید تعداد شهدای حادثه روز سه‌شنبه در یکی از مراکز سپاه استان از اقشار و آحاد مختلف مردم و مسوولان استان لرستان برای شرکت گسترده و با شکوه در آیین تشییع و به خاک سپاری پیکرهای مطهر شهدای این حادثه در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۲ مهرماه سال‌جاری در خرم آباد دعوت به عمل آورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات