محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

محفل عاشقان سید علی

یادمان شهدای هوا فضا،عرصه موشکی و هوایی سپاه

سلام خوش آمدید
شهید یار احمدی-سجاد
شهید سجاد یاراحمدی
نام پدر :  الله یار
تاریخ تولد :  1366/3/20
محل تولد :  لرستان - خرم آباد
محل شهادت:پادگان امام علی(ع)
تاریخ شهادت :  1389/7/20
نام گلزار :  بهشت رضا 3





مادری که فرزند شهیدش را یوزارسیف می خواند


مادر شهید دهه کرامت گفت: زیبایی سجاد طوری بود که همه به او می گفتند یوزارسیف؛واکنون دیگر یوزارسیف من شهید شده و به نزد پروردگارش برگشت انالله و انا الیه راجعون.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از

فریده کریمی مادر شهید سجاد یار احمدی درحاشیه یادواره شهدای دهه کرامت که شامگاه یکشنبه در حسینیه ثار الله خرم آباد برگزار شد در گفتگو با آساره خبر اظهار داشت: سجاد بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و مهربان و یکی از خصوصیات بارز ی که داشت بسیار مردمی و شهادت از آروز های فرزندم بود.

وی گفت : صبحی که سجاد خواست برود سر کارش سفارشی که شب به پدرش کرد به من هم همان سفارش را کرد عموی سجاد داشت یک ساختمان می ساخت و به پدرش گفت که در این زمینه با عمویش کمک کند تا ساختمانش را زودتر بسازد و همان آخرین صبحی که رفت خواست برودمحل کار در حالی که بند کفشهایش را بست باز همان سفارش که به پدر کرد به من هم تاکید کرد و با خود تکرار می کرد که خودم هم در این زمینه با عمویم همکاری می کنم و این آخرین جمله ای بود که سجاد به من گفت و خداحافظی کرد و برای همیشه رفت و دیگر برنگشت.


مادر سجاد گفت : آخرین صبحانه ای که برایش درست کردم یه حالی داشتم سر سفره در حالی که سجاد صبحانه می خورد به سجاد خیره شدم با وجود اینکه صبحانه خوردن سجاد پنج دقیقه طول کشید من نگاهم را از سجاد برنداشتم و تا زمانی که صبحانه را تمام کرد و آماده شد برای رفتن من با سجاد تا داخل حیاط رفتم برای بدرقه اش بعد روی سکوی جیاط ایستادم  وسجاد پایین سکو بود خم شد و بند کفش هایش را بست و سفارش عمویش را  دوباره کرد و خداحافظی کردو از منزل خارج شد.

وی گفت: یکی از حرکات سجاد که همیشه در ذهنم مانده است این هست که وقتی از سر کار می آمد در را باز کردو با سر و صدا آمد داخل  و در را محکم بست و هی می گفت مادر من آمدم و  سه تا سلام بهم می داد  و این همیشه در ملکه ذهنم باقی مانده  است و الان هنوز نگاهم به در است و منتظرم که سجاد وارد منزل شود.

مادر شهید سبحانی  افزود: به یاد سجاد طبقه همکف منزلمان را رایگان در اختیار کسانی که جلسه قرآن برگزار می کنند و یا هر کار مذهبی دیگر که دارند گذاشتم و روزهای تاسوعا و عاشورا در اختیار هئیت های مذهبی هست.


وی گفت: پسرم از فقیران دستگیری می کرد از ما پول می گرفت و به فقرا میداد و لی هیچگاه به ما نمی گفت که به فقرا کمک می کند و این کار را پنهانی می کرد و بعد از شهادتش فهمیدیم که پولی که از ما می گرفت به فقرا داده است.

کریمی عنوان داشت: سجاد زمانی که سه سال داشت او را کنار سجاده خودم گذاشتم تا نماز را یاد بگیرد خداوند متعال عنایت کرده بود به سجاد و اینکه هم صورت زیبایی و هم سیرت زیبا به او داده بود  زیبایی سجاد طوری بود که همه به او می گفتند یوزارسیف؛ واکنون دیگر یوزارسیف من شهید شده و به نزد پروردگارش برگشت انالله و انا الیه راجعون.

گفتگو: کبری دریکوند

شهدای دهه کرامت

مشاهده صفحه شهدای دهه کرامت خرم آباد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات